3 Δεκεμβρίου
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Μη σε πιάνει πανικός που είσαι διαφορετικός!
Κράτα αυτό για συμβουλή και τραγούδα απ’ την αρχή:
«Τι κι αν είμαι διαφορετικός, είμαι ένας και μοναδικός!».
Αλλιώτικοι είναι όλοι, κάποιο στο χρώμα και άλλοι στο μπόι!
Αυτό δε μας τρομάζει ούτε και μας νευριάζει
αφού όλοι μας πονάμε, ένα φίλο λαχταράμε!
«Φαγητό, σπίτι, νερό, τα χρειάζομαι και γω!».
Μη φοβάσαι λέω εγώ, θα ‘μαι πάντα κάπου εδώ
και μαζί θα περπατάμε, θα μιλάμε, θα γελάμε,
πάντοτε θα τραγουδάμε και ποτέ δε θα ξεχνάμε:
«Τι κι αν είμαι διαφορετικός, είμαι εγώ ξεχωριστός!»
Δεν μπορείς να περπατήσεις ή και λέξεις να μιλήσεις;
Κάποιοι άλλοι δεν μπορούν ούτε απλά να αγαπούν!
Πάντα έχεις κάποια αξία αν δική σου έχεις ουσία.
Να θυμάσαι πάντα κάτι, σε ένα παζλ είσαι κομμάτι
που σε κάνει ενδιαφέροντα και για μας τον πιο σπουδαίο!
«Τι κι αν είμαι διαφορετικός, είμαι εγώ μοναδικός!»

                                                                                                              Ιουστίνα Γούλα


Σε όλες τις τάξεις του σχολείου μας οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν, να συζητήσουν να προβληματιστούν   και να συμμετέχουν σε δράσεις σχετικά με θέματα διαφορετικότητας. Στόχος μας να εστιάσουν στα δικαιώματα αλλά και στις δυνατότητες των παιδιών αυτών.

Οι μαθητές της Δ' τάξης συζήτησαν κυρίως για τα δικαιώματα των παιδιών με ειδικές ανάγκες. Μας παρουσίασαν τα δικαιώματα αυτά με έναν διαφορετικό τρόπο, φτιάχνοντας ένα καροτσάκι με τα δικαιώματα όλων μας στην εκπαίδευση, στον αθλητισμό, στη δουλειά, στη διασκέδαση, στο παιχνίδι είναι υποχρεωτικό.


Οι μαθητές της Γ' τάξης οργάνωσαν ένα "Γεύμα στα τυφλά"



Ακόμη δοκίμασαν να ζωγραφίσουν μόνο με το στόμα.

Τέλος με τη βοήθεια της Κυρίας Ελισάβετ δοκίμασαν να χρησιμοποιήσουν την νοηματική γλώσσα.

Οι μαθητές της Στ' εξασκήθηκαν στην νοηματική και μας θύμισαν πως όσο διαφορετικοί και αν είμαστε τα συναισθήματα μας είναι κοινά...










Τέλος οι μαθητές της Β τάξης μας έδωσαν το μήνυμα της ημέρας μέσα από μια ομαδική δημιουργία τους.


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΖΩΩΝ